tirsdag den 12. juli 2011

"Sommerdage"

I disse sommerdage sker der en masse ting samtidig med, at der slet ingenting sker. Derfor vil jeg her sikre, at der i det mindste sker én lille tekst om dagen. I den nye underrubrik "Sommerdage" (med den lidt for sommerfriske og næsten soap-agtige titel) dukker denne tekst op, dér vil den være for en rum tid og herfra skal den også forsvinde. I modsætning til bloggens primære idé vil der ikke herske nogen form for seriøsitet. Samtidig sletter jeg alle indlæggene én gang om ugen. For det første er det ikke muligt at lave bloggin' på undersider på samme måde, som på den egentlige blog i første potens. På den anden side understreger det, at hunden om sommeren får lov til at gå uden snor. Og bare rolig, den bider ikke...

Ideen med en mere personlig "underblog" er kommet ved, at jeg har haft på fornemmelsen, at der på den ene side ikke sker nok her på bloggen men samtidig, at det der så sker, det kan være lidt for tungt at læse og kommentere på en varm dag. Der er måske ikke nok begejstring over små poetiske passager, og der er måske for lidt undren over hverdagspoesi. Det bliver nu hverdagsskrivelser om litteratur og poesi, one-liners og glødende blodbøge på sort-hvid fotografier. Jeg håber undersiden falder i god jord for mine skrivevaner og eventuelle læsevenner (i det hele taget et forfærdeligt ord, nok et fint koncept). 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar